Sunday, February 27, 2011

Rintihan Kakakku

Ceritanya berlaku pd thn 2011 semasa kedua orrg tua aku pergi menunaikan haji.
Aku merupakan anak kedua dr dua org adik beradik.Bapak aku seorang pesara tentera dan mak aku lak surirumah sepenuh masa.Aku ada seorang akak yg tujuh thn lebih tua dr aku.Kakak aku berkahwin pd umurku 15 thn.Semasa tu dia masih lagi di maktab.Laki dia seorang tentera laut.Jadi selepas setahun aku mendapat seorang anak buah.Tapi malangnya laki kakak aku meninggal dunia dalam kemalangan jalan raya.Dan bertambah malang lagi dia juga kehilangan anaknya kerana dia berada sekali dengan abang iparku dan meninggal ketika dlm perjalanan ke hospital.Hampir dua thn kakak aku tak bercakap dan berubah menjadi pendiam.Aku dan mak bapak aku risaukan keadaannya dan membawa dia tinggal bersama-sama kami semula.Bersusah-payah bapakku memohon untuk menukarkan sekolah tempat akakku mengajar dan akhirnyya dapat jugak dia berbuat demikian.Mungkin alasan yg di bagi kukuh agaknya.
Selepas dua thn akakku kembali kepada keadaan normal walaupun sedikit pendiam.Kami sekeluarga bersukur kerana kakakku tak menjadi gila atau kurang siuman.Mana taknya hilang dua orang tersayang dlm masa yg serentak.Aku pulak masa tu dah tamat sekolah dan sedang menunggu keputusan SPM.
Aku bekerja sementara kat warung makcik aku kat pekan.Ala pekan koboi je.Masa tu aku dah ada sorang awek.Awek yg sama belajar ngan aku kat sekolah dulu.Aku selalu gak ringan2 ngan dia tapi takat cium mulut ngan pipi je.Takut nak lebih2.
Benda ni berlaku selepas aku ngan akak aku hantar mak bapak ke airport.Malam tu selepas balik keje aku terus ke bilik dan mandi, lepas je mandi aku pun terus gi ke dapur makan sikit sebab lapar tak sempat nak makan masa kat warung tadi.Lebih kurang pukul 10 aku pun tengok la tv.Kakak aku masih dlm bilikla seperti biasa.Tak lama tu dia keluar dan join aku sekali.Ntah apa-apa la citer malam tu aku pun tak tau.Aku pun nyembang ngan akak aku pasal keje dia dan pasal aku.Memang tak de apa-apa pada mulanya.
Lebih kurang pukul 11 dia pun bangun dr sofa dan beredar ke bilik dia di tingkat atas.Sewaktu aku pandang kearah tangga aku dapat tengok bayangan yg mengghairahkan semasa akak aku
naik tangga utk ke tingkat atas.Dr situ aku dapat tengok bayangan tubuh kakak aku dan tetiba je zakar aku terasa menegang.Ternaik di sekitar seluar pendek yg aku pakai tanpa seluar dlm tu.Aku pun mula la berniat tak baik kat kakak aku.Lagi pun aku tak penah tengok wanita dewasa bogel dengan mata aku sendiri.
Pukul 11.30 aku pun tutup tv dan naik la ke atas.Aku berharap kakak aku dah tidur dan biliknya tak berkunci.Sebab aku plan nak raba akak malam tu.Setelah tiba kat tingkat atas aku hampa melihat bilik akak masih terang lagi.Aku beranikan diri mendekati pintu bilik akak dan menolak daun pintu perlahan-lahan.Sebaik je aku aku jengahkan kepala aku zakar aku pun menegang secara automatik sebab kain akak terselak sampai ke peha.Aku tengok matanya terpejam.Tidur agaknya bisik hatiku.Aku tutup pintu seperlahan yg boleh dan melankah ke katil akak.Aku melabuhkan punggungku ke tepi katil.Mataku menjamah setiap inci tubuh yg masih di baluti baju kelawar itu.Aku mulakan dengan menyelak kain di peha akak.Setelah itu aku dapat lihat panties biru muda akak.Aku cuba lucutkan panties tu tapi agak susah.Dapat sekerat je.Kemudian aku alihkan tangan di perut akak dan menyelak kain kelawar tu lebih tinggi.Aku terbeliak melihat dua gunung yg terpampang di dada akak.Putingnya masih merah kecoklatan lagi.
Nafsuku kini dah tak tertahan lagi.AKu bertekad untuk bersetubuh dgn akak.Aku makin hilang pertimbangan.Aku lucutkan seluar pendek dan naik ke katil.Akak masih lagi tidur.Tak sedar yg dia akan di setubuhi.Aku kemudian mengangkangkan kaki akak dan mula minindih akak.Semasa menindih akakku terjaga.Aku panik sebab akak dah mula nak menjerit.Aku tutup mulut dia ngan mulut aku sambil kedua tanganya aku genggam kemas.Mulut aku terus mengucup mulut akak dan akak terus meronta.Aku terus menindih tangan kanannya dan tangan kiri aku memegang tangan kirinya melalui bawah badan akak.Kini tangan kanan aku bebas bergerak dan mula meramas buah dada akakku sendiri.Kakiku pulak aku cuba mengangkangkan kaki akak aku yg dah di kepitnya semula.Setelah berjaya aku turunkan tangan aku ke lurah keramat yg berbulu itu.Dapat aku rasakan alur faraj akak yg masih kering.Aku menjjolokkan jari-jemariku ke farajnya dengan rakus.Tak lama lepastu rontaan akak menjadi lemah dan aku terasa jari ku mula basah.Aku lepaskan kucupanku dan aku tengok akak mengalirkan air mata.
Aku terus tak peduli semua tu dan terus mencium leher kakak dan terus ke puting yg sedang menunggu.Aku mula mengulum puting buah dadanya.Tangan kiriku kini bebas dan meramas sebelah lagi buah dada.Tangan kanan pulak terus mengganas di bahagian bawah yg basah lencun.Aku turunkan lidahku ke perut kakak dan meneroka pusatnya.Tanganku kini merentap panties akakku dan terpampanglah sebuah lurah keramat yg telah mula basah....

aku pon menurunkan mukaku ke lurah keramat akak ku yg telah berair itu ..ku jilat-jilat lurah keramat akak ku itu dengan penuh nafsu...akak aku cuma mendiam kan diri...ada kalanya aku terdengar suara halus akak aku tu megerang...keghairahan aku makin kemuncak...aku terus menghisap lurah akak ku itu...ku sedup habis kelentitnya....akak ku kulihat seperti cacing kepanasan...apabila aku memainkan kelentitnya...air cipap akak aku makin banyak terkeluar...aku tak peduli..aku isap aku sedut kesemuanya air cipap akak aku tu....

Aku tak tertahan lagi....aku terus membuka..zip seluar aku...aku lihat kakak..aku menangis melihat perbuatan ku itu....arghhh ibarat 1juta syaitan yg mengoda aku...aku tak pedulikan dengan rintihan akak ku itu...terus ku keluarkan batangku....aku dah tak tertahan..ku pegang kedua-dua tangan akak ku dengan kuat....dengan perlahan-lahan aku masukkan batang pelir ku ke dalam lurah kakak ku yg byk berair....

Kedengaran suara akak ku..berdengus-dengus...apabila aku masukkan batang ku kedalam lurahnya....aku makin rakus..ku tekan abis batangku itu masuk kedalam cipap kakaku itu...aku mula main aksi sorong tarik dengan perlahan-lahan...kakak ku mampu hanya diam dan mengeluarkan bunyi UhhHHhh UnhHHhHHhh......aku makin tak tahan bila bunyi semacam itu keluar dr mulut kakak ku....tangan lahapnya aku terus aku mendayung dengan pantas aksi sorong tarik...ahhhhhhhhhh...akak akak!!! suara ku...sedapnya kak..tak penah adik rasa nikmat seks...tambah lagi bersama akak sendiri...jawabku..kakak ku diam sahaja...dr rahut wajah kakak ku itu aku pasti dia terima apa yg aku lakukan padanya...aku lepaskan tgn yg memegang kuat kudua tangan kakak ku itu...kakak ku hanya diam...

selepas itu aku berkata akak nak keluar dah ni...akak ku terkejut dengan pegakuanku itu...dia mula bersuara.."pancut kat luar dik"..aku pn kata bole kalo akak tolong saya..akak aku diam cuma anggukkan kepalanya....aku pon mengeluarkan batangku itu dan menghalakan ke pada kakaku ku itu...kakak ku tidak menghisap atau mengulum batangku...aku pon tak sanggup lihat kakak ku sendiri hisap batangku..
kakak ku hanya menlancapkan aku betul2 di depan mukanya...aku tak tahan dengan belaian tangan kakak ku yg halus lembut tu pada batangku...AKAK!!!!!!!!!!!!!!! suaraku crittttttttttt...critttttttttttttttttttttt terpancutla air mani ku penuh di muka kakak ku...akak aku cuma sapukan air mani aku keseluruh mukanya mcm org cuci mukanya..selepas itu aku rebah di pangkuan dada kakak ku..mmg letih rasanya....kakak ku senyum walaupon apa yg kami lakukan ini perbuatan keji dan hina sekali di pandang masyarakat...

Dan hari makin hari aku sering melakukan perbuatan itu bersama kakak ku..kini kakak ku mula hidup ceria tidak seperti baru2 ni setelah suami dan anknya yg telah meninggal dunia.....setelah berhari2 kami lakukan..perbuatan ini...tibalah masayanya kedua2 org tua kami balik dr haji...dan masa itu kami jarang dan tidak melakukannya lagi....
kini kakak ku sudahpun berkahwin lagi bersama temannya barunya
Kakak Iparku Sayang
18 Mei 2013 0:59
Aku telah diterima kerja disalah sebuah syarikat di pahang.Berita itu amat menggembirakan aku yang sedang menganggur. Di Pahang aku menetap di rumah abang aku , yang kebetulan tidak jauh dari tempat kerja baru aku. Ini dapat menjimatkan kos penghidupan aku disana nanti. Abang aku juga bersetuju untuk aku tinggal bersama beliau.
Aku dilayan cukup baik di sana, dan kak ipar aku juga seorang yang amat memahami. Dia tidak kisah jikalau aku pulang lewat dari kerja, malah kadang-kadang abang aku plak yang lebih-lebih mensihati aku supaya jangan pulang lewat malam. Abang aku ini seorang yang amat sibuk dengan kerjanya. kadang-kadang seminggu dia tidak pulang ke rumah kerja sibuk dengan kerja luarnya. Jadi akulah yang menggantikan tempatnya untuk menegokkan keluarganya. abang aku sudah mempunyai 3 orang anak, tapi semuanya masih kecil. jadi aku kenalah kurangkan pulang lewat untuk menegokkan mereka.
kakak aku ini bernama Martina. tapi aku hanya panggil kak Tina sahaja. disebabkan kesibukan abang aku, ada kalanya menyebabkan mereka berdua bertikam lidah. dalam sebulan kadang-kadang dua-tiga kali mereka bertengkar. tapi aku buat tak kisah sajer.lantak koranglah, aku buat dekkk ajer.
ada satu ketika kak Tina amat marah dan menuduh abang aku ada affair dengan wanita lain.Dan ini menyebabkan abang aku amat marah dan terus keluar dari rumah. Seharian aku tengok kak Tina menangis. kesian jugak aku melihat kak Tina, tapi apa boleh buatkan!!Kadang-kadang melihatkan mereka aku merungut sorang-sorang, ala kak susah-susah sangat Zul kan ada!!!biarkanlah abang sibuk dengan kerja dia, kita pun boleh kerja jugak apa.!!!
kak Tina meluahkan perasaannya kepada aku, aku faham sangat masalah kak Tina."Ini semua disebabkan permintaan Kaum Ibulah Ni". "tanpa sengaja terkeluar dari mulut aku yang celupar ini. Aku lihat kak Tina tertunduk malu tanpa komen apa-apa. Perbualan kami mati disitu sahaja. Memandangkan esok merupakan hari cuti so aku seperti biasa pada sebelah malamnya akan layan blue Film setelah semuanya telah tidur.Entah mengapa fikiran aku terlalu bernafsu kepada kak Tina. aku bayang untuk menutuh kak Tina. Sambil membayangkan kak Tina aku melancap sorang-sorang dan terus terlelap.
Keesokan harinya,lewat gak aku bangun, sedar-sedar kain yang aku pakai dah jadi tali pingang. Gelabah aku dibuatnya,dengan tergesa-gesa aku menutup kemaluan aku yang entah berapa lama dah terpamir itu. aku terus bangun dan menjenguk bilik anak buah, "fuhh!! selamat ! nasib baik mereka tak bangun lagi" aku terus ke bilik mandi, "‡lamak kak Tina" terkejut besar aku."habis aku mesti dah tengok nie" sambil menunggu kak Tina habis membasuh kain dalam bilik mandi,aku membetulkan kain pelikat lusuh aku. "klak"pintu bilik mandi terbuka,"terperanjat besar aku melihat kak Tina hanya memakai kain batik tanpa menutup buah susunya yang montok . "Ahh!!"kak Tina menjerit terkejut melihat aku dihadapan pintu bilik mandi.Buah susunya agak kendur sedikit tapi masih enak untuk dijilat. kak Tina tanya kepadaku,"kenapa Zul"terkejut kera

mau tak !! jawab aku spontan. "Tapi adik kau tadi lagi hebat. macam tiang bendera ." kata kak Tina sambil membetulkan kain batiknya dibahagian buah dadanya. "ehh!!malu lah kak" ,"Please jangan
bagitau orang ye kak ,please!!" Ahh !! selalu dah kak tengok kau punya Zul"sambil kak Tina berlalu pergi ke biliknya. Sambil mengigatkan kembali buah susu kak Tina sekali lagi aku melancap menggunakan syampu.
Aku hairan kenapa lain macam aje kak Tina pada hari ini. Seksi semacam ajer aku tengok. "Mungkin naik Sheikh kot" hari ini aku membatalkan niat aku untuk keluar merayau dibandar.Ini semua disebabkan kak Tina. Sambil tengok TV aku memerhatikan kedudukan kak Tina, possingnya cukup mengancam iman aku yang sedia nipis ini. badannya tidak besar mana, spesis ayam katik juga. Tapi body cutting Fuhh, mengancam.. sambil tengok TV aku lihat kak Tina membiarkan kainnya terselak hingga menampakkan paha yang gebu itu. Yang paling aku geram sekali ketika anaknya yang kecil itu menyelak baju sambil main teteknya. aku lihat kak Tina membiarkan saja anaknya main buah susunya. Sambil aku menonton TV , mata aku pun menjeguk jugak buah susu kak ipar aku itu. Sedang asyik aku tengok adegan percuma itu, tiba-tiba kak Tina toleh kearah aku,aku cepat-cepat toleh arah TV. Aku dapat rasakan yang kak Tina sedar akan perbuatan aku dan aku menjadi gelabah tidak menentu.kemudian kak Tina mengajak semua anaknya masuk bilik tidur tengah hari. Aku masih terpaku dihadapan TV.
15 Minit kemudian kak Tina keluar semula dari biliknya duduk setentang dengan aku. "Minggu ini abang kau tak pulang lagi,"katanya kena ke kelantan urus hal tanah syarikatnya"."pening kak dengan sikap abang lan, macamlah kak nie robot dia".pening kak Zul. Mungkin Dia dah tak suka kot dengan kat nie". Tidak mungkin kak Tina.Kak Tina kan seorang yang cantik,zul tak fikir abang lan dah ada yang lain.Kak takut sebab kerap sangat ke Kelantan.Kalau betul kelantan tak aper takut,keseberang plak nanti".
Itu saya tak tahu lah kak. kak terseksa lah Zul.Sabar jer lah kak. "kalau betul pun apa kak boleh buat", kata aku. "apa maksud kau Zul". Terpulanglah kepada Kak untuk menilai abang Lan. Kalau betul lah abang lan buat kerja macam tu, takkanlah kak nak duduk diam ajer??kata aku lagi. Kalau dia boleh buat kenapa pulak kakak tidak. Terkejut Kak Tina mendengar penjelasan aku.
Kesabaran aku dah tidak dapat dikawal lagi, niat jahat aku semakin menjadi-jadi. Kak Tina terus masuk bilik tidurnya. tugas aku tidak habis disitu, aku mengendap perbuatan kak Tina dalam bilik tidurnya. Aku lihat kak Tina sedang melentang di atas katilnya. aku terus membuka pintu bilik kak Tina, tanpa rasa terkejut kak Tina melihat aku menghala kepadanya. aku terus duduk disisinya dan memohon maaf atas kekasaran aku. Kak Tina hanya mendiamkan diri dan memegang tangan aku dan di letakkan ke dadanya. Secara automatiknya jari-jari aku tidak duduk diam dan terus menjalar keseluruh dadanya.
Nafas kak Tina menjadi semakin kencang dan kak Tina terus merangkul pangkal leher aku.kami bercium mulut, aku terus mengalihkan badan dan terus naik ke atas badan kak Tina.aku menjadi semakin ganas menjilat muka, telinga, hidung mulut, tengkuk kak Tina dengan rakusnya sambil tangan aku meramas-ramas buah susu kak Tina yang baru hendak tegang. aku terus membuka baju dalam kak Tina dan mengigit-gigit buah susunya. €hh!ahh!ahhH!UUUUHHHH!!!!! sedap Zullll!!!! lagi Zulll!!lAgiii!!!ARRKKHHH!!!!!masih terdapat sedikit susu dari putting kak Tina. dengan lahapnya aku meyedut habis. Jilatan Aku tidak sampai di situ sahaja, terus aku menjilat perut,pusat dan terus kelubang buritnya yang telah maghantui diri aku ini. Kak Tina semakin gila dilambung Ghairah dan menanggalkan seluar dalam aku dan terus mengusap-usap buah pelir, lantas dijilat batang aku yang sedia terpacak tunggu di cuci. hisapan kak Tina seperti orang menghidap air menggunakan Straw ketika dahaga. Air mazi aku terus dijilat walaupun masin. habis pangkal telur aku dijilat kak Tina. Aku terus ke posisi 69, burit idaman aku dijilat dengan lahapnya. Sambil lidah aku bermain-main dengan biji kelentik kak Tina. AHHH!!AHHHH! HHHAAHHA!!gooDD zuuuuLlllll!!! .entah mengapa lubang itu, sungguh sedap sekali, tidak puas dengan jilat aku menghisap-hisap lubang kak Tina,tanpa menghiraukan rasa jijik. sungguh sedap air kak ,kata aku..
lekas Zulll,lekas masuk batang Zulll!!aHHH!!AAAHHHH KAAKKK!dahH!! Tahan niee!please Zullll AARRKKHH!!.aku meludah kearah lubang kak Tina supaya lebih licin. Dengan pengalaman blue Film aku mencuba secara live dengan kak Ipar aku. Aku menyuruh kak Tina mengulum batang pelir supaya lebih licin . aku terus menujahkan batang aku kedalam lubang kak Tina. Plop! plop! Plop! bunyi lancapan aku dalam lubang burit . Lubang burit Kak Tina semakin mengemut-gemut. macam nak pengsan aku di buatnya. mata kak Tina dah hilang dah...dia dah tenggelam dalam arus ghairah.
ahhhh!ahhhhha!ahhhh!ahhh!kak Tina semakin Klimaks bunyinya semakin kuat diserta dengan bunyi burit dan batang aku.akhirnya kak Tina dah sampai klimaknya. dicekaknya rambut aku sampai sakit dibuatnya.habis
belakang aku bercalar kena cakar dengan kak Tina. aku masih belum Klimaks, dan aku mencabut batang dan menyuruh kak Tina mengalikkan ke posisi merangkak.
Kini lubang duburnya menjadi sasaran aku.aku menyuruh kak Tina meludah dalam tapak tangan aku,dengan seberapa banyak yang mungkin,lalu akumenyapunya ke lubang dubur kak Tina. Dengan perlahan-lahan aku mengorek lubang dubur kak Tina dengan jari aku sebelum memasukkan batang aku,lebih kurang lima minit kak Tina menggila kembali dan ketika itulah aku memasukkan batang aku ke dalam lubang duburnya. kak Tina mengerang kesakitan bercampur sedap, tanpa menghiraukan kak teriakan kak Tina aku terus menujah-nujah lubang kak Tina.
AAHHH!AAAHHH! sedap ZZUUULLLL !!!!!!arrhhhhhh!!!!!aku dah tak boleh maintain lagi ,lalu aku terus cabut dan mengalihkan kemabali Kak Tina dengan kasar dan menikam kembali lubant burit yang telah ternganga luas menanti batang aku.hejutkan aku pada kali ini agak kasar dan lebih cepat kerana aku semakin hampir ke garisan penamatnya.polp!plap1plop!plap! plop! ~plop,,,, arrrrrrrrrrrrrrrrrrhhhhh!!!!!!
Aarrrhhhhhhhhhhhhhaku mengeluh panjang ,cukup puas aku melepaskan benih dalam lubang kak Tina.lebih kurang lima minit aku mencabut batang dan disuapkan kemulut kak Tina yang masih lapar dan dahaga. dihisapnya batang aku dengan lahapnya.walaupun air maniaku sekalipun. dalam hatiku berkata mengapakah abang aku tak mahukan kak aku ini. kak Tina amat hebat. Dilancapnya pelir aku hingga keras.aku hanya membiarkan sahaja pebuatan kak Tina kerana aku bersimpati dengan beliau.lancapan kak Tina menyebabkan batang aku keras kembali tapi kak Tina hanya mahu mengulum dan menghisap sahaja.hampir dua puluh minit batang aku dihisap oleh kak Tina dan akhirnya sekali lagi pancutan berjaya dihasilkan oleh kak Tina dalam mulutnya sendiri.habis dihisapnya.
selesai projek kami itu aku terus ke bilik mandi, dan kak Tina menyuruh aku tidur dalam biliknya pada malam ini. pucuk dicita ulam mendatang. Rezeki jangan di tolak.tak sabar aku menantikan malam pengantin baru kami berdua.

No comments:

Post a Comment